FANDOM

Info

Ezt a szócikket át kellene olvasni, ellenőrizni a szövegét, formáját és/vagy tartalmát. Erőteljesen átdolgozásra szoruló cikk. Gyakorlatilag csak összekopiztam a reakciókat a fórumról.

A felelősség áthárítása és bűnbakkeresés nem fogja megoldani a problémádat. Mint mondtam korábban: a drogfogyasztás kockázatvállaló magatartás, ha a személy elmúlt 18 éves, akkor övé a felelősség azért, hogy mit csinál a saját szervezetével.

Amikor az alkohol illegális volt Amerikában, az alkoholmérgezések száma rohamosan növekedett, mert nem volt fogyasztóvédelem, minőségellenőrzés, a fogyasztók nem jutottak hozzá megfelelő információkhoz. A kérdés az, hogy vajon a feketepiac irányítása alatt hagyjuk a veszélyes szereket, vagy szabályozzuk őket legális eszközökkel, és többek között olyan szabályokat alkossunk, hogy 18 éven aluliak ne juthassanak hozzájuk, a felnőtt fogyasztók pedig ne vállaljanak több kockázatot, mint amennyit a tiszta szer használata jelent.

bár az egyik fő halálok Magyarországon az alkohol, a pálinkafesztivál ellen nem tartott ellentüntetést senki. Tavaly összesen kb. 20 ember halt meg illegális drogok fogyasztása következtében - alkoholtól és cigarettától meg több tízezren.

ne keverd össze az érzelemmentességet az érzelmi zsarolással.

Nem fogadom el, hogy valaki olyan dologért vonjon felelősségre és zsaroljon meg érzelmileg, ami felett nincs kontrollom. Nem álltam a fiú mellett a nap 24 órájában, nem én neveltem fel és nem én döntöttem úgy, hogy drogozzon.

Mindezek miatt továbbra is vállalom, hogy a drogokat legalizálni kellene. Ahogyan a többiek is írták, a szülők esetleg megkérdezhetik azt is, hogy miért halt bele a szerfogyasztásba és sajnos kiderülhet, hogy ha a helyszínen lett volna orvos, ha a rendezők nem féltek volna segítséget hívni még időben (mert félnek, mert ha drogprobléma van a helyen akkor jön arendőrség, a razzia, és az nekik bevételkiesés), ha kiderül, hogy pancsolt szer miatt halt meg, ha kiderül, hogy nem volt elég információja a szerről vagy téves információja volt, ha kiderül, hogy nem hitte el, hogy a szer valóban veszélyes lehet, mert ellentétes tapasztalatai voltak a korábbi, túlzó állítások miatt, akkor ezekre a kérdésekre neked kell tudnod választ adni.

Mert lehet, hogy ha legális lett volna a szer, amit szed, akkor még ma is élne.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki